niedziela, 13 września 2015

Haul Lumpeksowy

Hej Wszystkim. Dziś przychodzę do Was z czymś dla mnie bardzo interesującym, a mianowicie o moich perełkach z ciucholandu. Uwielbiam "szperać" w wieszakach w poszukiwaniu " zdobyczy". Zakupy robiłam na jakieś dwa lub trzy razy. Przechodzę do rzeczy...


Pierwszą rzeczą jest czarno biały crop top kupiony za 1zł...



ta koszulkę z długim rękawem kupiłam za 3 zł...


Szary sweterek również za 3 zł...

Kolejny szary sweterek za 1 zł...


A ty niespodzianka kolejny szary sweter (ceny nie pamiętam)...

Cienka kurtka coś jak parka za 1 zł...


Spodnie są to pierwsze jakie kiedykolwiek kupiłam w lumpeksie za 16 zł...





To wszystko co udało mi się wyszukać. Mam nadzieje, że Wam się podoba piszcie czy wy też lubicie takie zakupy:)


















20 komentarzy:

  1. Obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :-) http://kinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy crop top boski! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. pytałaś o obserwację,obserwuję i czekam na rewanż :)
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy! :) ja ostatnio znalazłam sukienke w lumpie za 10zł -długa, turkusowa którą się wszyscy zachwycają i wygląda jak milion dolarów :)
    :D
    Pozdraiwam!



    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje i czekam na rewanż!:*
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, szczególnie spodnie wpadły mi w oko. ;*
    Obserwujemy? Zacznij, a ja na 100% się odwdzięczę. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ładne rzeczy
    ja niedługo też kupuję sb jakąś bluzę, bluzkę, spodnie i narzutkę..nwm co heh, ale dwie rzeczy
    http://todayistheend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurteczka i crop top :) muszę wybrać się do sh :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, że potrafisz wyszukać dla siebie sporo rzeczy SH! mi się to rzadko udaje!

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  11. pytałaś o wspólną obserwacje pewnie ja już zaobserwowałam . Fajne rzeczy i to za taką cenę ;)

    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy :) Najbardziej podoba mi sie crop top ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie cierpię lumpeksów. Podoba mi się jednak ten szary sweterek i top :)
    Odpowiadając na pytanie u mnie, musisz wejść na układ twojego bloga, potem tam gdzie ci pisze, ze nagłówek dajesz edytuj, zaznaczasz że zamiast tytułu i opisu, potem zaznaczasz żeby dopasować rozmiar, a dopiero potem ładujesz zdjęcie (czyli nagłówek). Klikasz zapisz zmiany (na górze pomarańczowy przycisk o ile się nie mylę) i tyle :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko kiedy kupuje w lumpkesach,kiedys kupowałam teraz już nie,ale fajnie,ze tobie udało się znaleźć coś ciekawego:)
    pytałaś o wspólną obserwację,ja już,czekam na ciebie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kupować ciucholandach *.*
    Ostatnio znalazłem takie super koszule po 6 złotych *.*
    Fajne rzeczy tam kupiłaś :)

    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, też uwielbiam lumpeksy ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja takze co tydzien robie zakupy wlasnie w lumpach ;d wedlug mnie jest to swietwny sposob na zaoszczedzenie troche grosza ;)
    obserwuje i licze na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń